woensdag 25 november 2009

Nog meer Kringloop!


 











































Mooie brocante borden met paars motief,
een schattig kannetje met blauwe bloemen
en een klein bordje van Delfts Blond!

2 ♥ reacties:

Femke zei

Mooi zeg!
Ik blijf me keer op keer verbazen dat mensen zoveel mooie spulletjes weggooien!

Fijne dag!

Groetjes Femke

Irma zei

Heej jolijn,

weet je ik had nog nooit gehoord van Delfts blond en toevallig las ik er op een andere blog net ook over en nu bij jow, wat een toeval.
Ik vind het enoig en dan dit soort mooie vondsten bij de kring dat is helemaal leuk,

lieve groet en een fijne avond Irma

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!