dinsdag 24 november 2009

Retro nieuws
























Geslaagd bij de kringloop!

2 ♥ reacties:

Irma zei

hele gave vondst, zo loop je er 100 keer binnen voor bijna niets en dan kom je ineens met dit soort mooie items thuis, prachtige kleuren.
Ik heb een vraagje over de links die onderaan iedere post stann je weet wel "You might also like" hoe krijg jij die daar heb me suf gezocht maar krijg het niet op mijn blog ingesteld,

lieve groet Irma

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

die kopjes doen me aan denken dat ik kindje was.
blauw oranje groen we hadden er heel wat.
ik vind ze super leuk en het blik ook zo leuk.
een hele fijne dag Stipje

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!