woensdag 28 april 2010

En de winnaar is...



Het is zover...


~tromgeroffel~ ...en de winnaar van de give away is:

Gefeliciteerd!
Jootje, mail je me je adres zodat ik de schattige etagère
naar je toe kan sturen? 
~jolijndesign@live.com~

Alle anderen die mee hebben gedaan:
bedankt voor alle lieve en positieve reacties!

7 ♥ reacties:

Irma zei

Jootje van harte gefeliciteerd, Jolijn je had een super leuke give away:-))

lieve groet irma

It's me zei

Gefeliciteerd Jootje!!


fijne gezellige avond !!

Groetjes Ria

André en Inka. zei

jootje,gefeliciteerd.

gr van ons.

Een sneller kloppend hart zei

Jootje is een mazzelaar!!! Wat leuk!

Jootje zei

ooh wat leuk! ik ben zeker een mazzelaar! ik zit altijd vol bewondering naar je creaties te kijken, en nu heb ik er zomaar één gewonnen!
dochterlief zit mee te kijken, en vind het ook helemaal geweldig! heel erg bedankt alvast jolijn, ik ga je mijn adres mailen, en dan ga ik met een hele grote glimlach mijn bedje opzoeken.
groetjes van jootje.

Dutch Apple zei

Jootje! gefeliciteerd!!!!! Je hebt echt een ontzettend leuke en unieke etagere gewonnen!
Ik vind ze zo mooi!

Groetjes!

PS: Hej Jolijn...Leuk he zo'n Give Away geven?

~Tonja~ zei

Congrats to Jootje...lucky girl...
and thanks Jolijn for having a sweet giveaway...
Have a Blessed day...
Sweet Blessings
Tonja

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!