maandag 12 april 2010

~Hotel Box~

 
  
  

Hotel Box by Pure Nomade 
 

2 ♥ reacties:

Dutch Apple zei

Ow wat heb ik om mezelf moeten lachen zeg!
Zag een nieuwe post, gelijk effe kijken hier natuurlijk.
Hotelbox, tja, eh leuk.... Wat is het eigenlijk hmmm... Er zit een konijn in...Tja.... Zou het een konijnenkooi zijn? Best groot voor een kooi....
Zou het een hotel zijn die dit soort kamers heeft.... Tja, leuk! Maar hoe zit dat dan...

In plaats dat ik nu effe doorklik, zie ik dat het gewoon hele erge leuke opbergdozen zijn!
En nu ik goed kijk zie ik dat het konijntje gewoon een beeldje is......proest....
Wat een muts ben ik he ;-)

Groetjes!

It's me zei

Mooi hoor !! zo vrolijk allemaal....fijne dag ! groetjes Ria

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!