zondag 17 oktober 2010

♥ Silhouettes

Gevonden op ETSY

Van boven naar beneden en links naar rechts:
Handmade Black Cameo Soap - Bunny Bubbles
Silhouette Cookies - Tabby Cat 13
Angel Wing Cameo Necklace - Adriapparel
Eclisse Creazioni
White Princess Wall Art Acrylic Portrait - Danielle Kathleen

4 ♥ reacties:

It's me zei

Wat mooi Jolijn....ik heb er ooit een gekregen zelfgemaakt als brouche....leuk hoor........fijne zondag liefs Ria......

Anoniem zei

Wat ontzettend mooi! Ik heb pas nog van die oorbellen gekocht, heel leuk!

Irma zei

leuk Jolijn zo lief die hoofdjes, liefs irma

Marina Mott zei

So beautiful!!!xx

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!