zaterdag 29 oktober 2011

Vitrinekastje



 Vorige week op de curiosamarkt in de IJ-Hallen ook nog dit kastje gekocht...





...heb geen 'before' foto, maar het kastje was van donker hout, met een nep rood fluweel-achtige bekleding op de achterwand welke erg vies en oud was...
Nu is het een fris wit kastje waarbij elk vakje een andere achtergrond heeft gekregen, super blij mee!

(achterwand per vakje heeft een inzetje gekregen van op karton geplakt cupcake papier, afgewisseld met PIP papier)


1 ♥ reacties:

't Glimmenhofje zei

Hij is leuk geworden!! En dit heb ik zelf een keertje gedaan met mijn grote teakhouten kast met Pip behang en daar ben ik nog steeds heel blij mee en wil je die eens zien, moet je eens op mijn blog kijken hoe die geworden is (post van Juni). Het staat zo vrolijk!
Geniet van je kastje, hij is erg leuk geworden!
Hartelijke groetjes, Joyce Glim.

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!