woensdag 14 november 2012

Wensen Woensdag


...meer mooie tapes besteld, dit keer bij vlinders in je buik...


In geel, blauw en rood!


Ook een paar kleine honeycombs besteld bij psikhouvanjou in mooi zalm en bosgroen...
...leuk om op te hangen maar ook om zo neer te leggen!

6 ♥ reacties:

Ellebel zei

Veel plezier ermee, weer hele leuke rolletjes! En ik heb er weer een nieuw adresje bij! Leuk hoor: Vlinders in je buik (alleen niet zo goed voor de portemonnee!!)
Groetjes van Ellebel

Mariël zei

Geweldige tape! Super.

Lorecreatief zei

Mooie kleurtjes allemaal!

**Chantal** Forms and Finds zei

Wauw, ik vind die vazen en theepot een super combi!!! En die tape natuurlijk heel mooi! :D

http://sandracreaties.blogspot.com zei

Leuke kleurtjes zeg.
Denk dat ik ook maar eens ga kijken.
Groetjes Sandra

Cindy zei

Oei, krijg weer zin om mt te bestellen. Die met die hartjes zijn erg leuk!

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!