zondag 2 december 2012

Crafting!

Meer materiaal aangeschaft...

 ...zoals dit mooie lint van Hay (gekocht in winkel van het Stedelijk Museum Amsterdam)

 ...in pastel en neon roze! (neonkleur lijkt op foto echter meer oranje dan in real life...)


...blijkbaar kleuren die aanspreken tegenwoordig...

...kijk maar naar deze leuke bloemenkraaltjes die ik een tijdje geleden vond!

1 ♥ reacties:

Unknown zei

heb jij dat ook weleens.. dat kleuren je zo aanspreken dat je er hebberig van wordt.. en achteraf thuis denkt : ow jee wat moet ik er mee ?
Alleen de prijs kan me soms tegenhouden want lint / band is behoorlijk prijzig, dus moet ik echt wel weten waar ik het voor ga gebruiken. ik vind die neon kleurtjes super ! Bij mn haakgaren zit ook fluor roze en fluor oranje. Ik zou eigenlijk nog neon groen en geel erbij willen hebben... hebbert als ik ben :-) groetjes en fijne dag !
Liefs, Ellen

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!