woensdag 17 juli 2013

Wensen Woensdag...Washi!

 Weer aanvulling op mijn eeuwig groeiende verzameling washi tape...nooit genoeg en altijd mooi!

En natuurlijk kon ik deze schattige stickertjes ook niet laten liggen!

(wederom: HEMA)

4 ♥ reacties:

Unknown zei

ik snap het helemaal !

Unknown zei

Hema is echt geweldig! Ik vond er gisteren ook weer tape met vlaggetjes. Je kan nooit genoeg hebben toch?

http://sandracreaties.blogspot.com zei

Leuk hè ik kon de verleiding ook niet weerstaan.
De stickertjes had ik ook in mijn handen maar die moest ik van mijzelf terug leggen haha.
Groetjes Sandra

Anoniem zei

Vindt de tape ook erg leuk!

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!