zondag 17 augustus 2014

Jolijn Design is niet meer...de laatste etageres...


Tja, mijn tijd als Jolijn Design zit er op... Ik gooi het roer (lees mijn blog) om... Ik ben nog wel te vinden onder Jolijn Design, maar mijn blog gaat vanaf vandaag als 'Jolijn' door het leven waarop ik vooral alles wat ik leuk, mooi en inspirerend vind met jullie deel.


Etagère 1


Etagère2

Hierboven de laatste twee etagères van Jolijn Design, nu alleen nog te koop via mijn blog voor een speciale prijs; 20,- euro inclusief verzendkosten.

NB. Indien woonachtig in Amsterdam heeft afhalen de voorkeur i.v.m. delicaatheid van het product, uiteraard zonder de 5 euro verzendkosten...

Laat een berichtje achter onder deze post met het nummer van de etagère die je wilt kopen en je mailadres, dan neem ik contact met je op, volgens 'wie het eerst komt'...

0 ♥ reacties:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor je reactie! Veel plezier nog op mijn blog!

Thanks for visiting my blog and for your comment!
Enjoy my blog!